Äntligen blev det fredag!

Fredagen är här, chips i skålen och snart wild Kids på tvn-då mår flickorna gött! 
Mannen i huset ska iväg på jakt i helgen, jag och mina små ska roa oss med att hälsa på mormor och morfar, kanske åka lite pulka. 

Myys på er
Carola
2014-02-23 @ 19:49:30
URL: http://calola.blogg.se

Kommenterar alla januaris inlägg här i ett och samma, eftersom jag är lite efter med att kommentera. Borde finnas någon form av snabbkommentarsmöjlighet, något liknande som på FB när folk fyller år så skriver man i en ruta på första sidan till alla som fyller år och slipper gå in på flera sidor för att skriva. Borde vara något för bloggar också =)

- Mums så gott med nybakat! Och himla kul med tankefältsterapi, hoppas det var intressant!
- Roligt att ni ska iväg till Zambia, förstå vilken häftig grej! En resa och minne för livet! Och söta valpen, vore kul att träffa honom snart.
- Hi hi, Atlas och bäversvansen =)
- På tal om bio och/eller film, snart dags tycker jag! Ska vi se Hundraåringen kanske?
- Men fy för hissen och dissen =( Himla tråkigt med skilsmässan och vilka hemska bröder du hade som matade dig med brända myror, usch!
- Livsåskådning är ju väldigt intressant, ni verkar ha väldigt intressanta kurser i skolan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0