Spysjukan och tårar...

Lillan är sjuk, dendär hemska magsjukan ni vet... Så nu bara väntar man på vem den tar näst. Sitter nu i soffan och drömmer mig ut i det underbara vädret!

Varje gång jag tittar ut i hagen efter mina pojkar så blir jag full i gråt... Det gör ont när man saknar.
Tomheten är enorm!

:(

Carola
2014-04-12 @ 21:56:57
URL: http://calola.blogg.se

Var ett tag sedan jag kollade bloggen så läser igenom alla inlägg sedan sist och kommeterar här ist =)
- Så kul att ni kastat om lite hemma och att barnen har egna rum och att ni fått tillbaka ert stora sovrum! Hoppas ni alla trivs med ordningen =)
- Roligt med mysig dag i Karlstad och kul med ett hjärta i håret =)
- Ha ha, undrar hur det hade varit om vi levt som förr i tiden. Kul att du verkar vara väldigt nyfiken på den tiden och de arbetsuppgifterna som då fanns. Måste berätta att när BB började i Sverige så trodde jag att det handlade om folk som skulle leva utan el, att de skulle skaffa mat på egen hand m.m. (låter kanske som Farmen, inte för att jag följt eller ens sett ett helt avsnitt av det men ändå, ha ha).
- Gott att vi överlevt vintern och underbart med våren! Du är så fin i ditt nyklippta hår. Du har så tjock och fint hår, dela gärna med dig =)
- Steviasötad saft, gillar du fortfarande det? Provade en sort och tyckte det smakade konstigt, men beror säkert på vilken smak man väljer.
- Fint ni verkar haft det på Hovfjället, mindre kul med strömavbrott men gott att ha mamsen inom räckhåll!
- Kul med samekultur, att ni hälsat på pappsen och att ni fått till en Zambiasko, den är väldigt vårig och fin måste jag säga. Hoppas ni får en del som köper som kan bidra till er resa. Hur går det förresten med insamling? Frågar du vänner och familj så kan vi alla säkert vara med och bidra med en slant =)
- Ha ha, roligt foto med Olga och kul att lära sig att sätta in en kateter. Fick jag ha vid och i samband med förlossningarna, vilket var mindre kul första gången då det kändes som jag hade urinvägsinflammation eller något annat då det sved och var obehagligt och jag bara ville bli av med den. Men sen när man vande sig så tänkte jag inte på den eller om att jag var toanödig.
- Åh så kul med praktik OCH jobb ordnat under sommaren, GRATTIS!! =) Var ska du vara? Du passar väldigt bra i blått =)
- Stort grattis till Robert som fyllt år! och ingen dålig tårta du fick ihop av de ingredienser som fanns =)
- Maj gadd, snacka om morgonpigga när ni går upp 5!
- Ni har verkligen nära till naturen och har väldigt fina vyer där ni bor! Härligt att du skriver att du älskar livet!
- Kul med matlagningshelg! Simo är ju bara sååå söt! Bra med HLR, intressant med föreläsning och kul med Värmlandsmuseet (har ännu inte varit där men snart så...). Länge sedan jag hörde om ROKS, kul att deras rapport var med.
- Tråkigt med Pysen och Fritz =( Gott att de slipper ha ont, samtidigt gott att de levt sina liv och att det kändes okej för er att de skulle somna in. Förstår att det känns tomt utan de när du tittar ut efter de genom fönstret =( RIP shettispojkar!
- Fyyy för magsjuka!

Känns som att ni hittat på en hel del denna period! Roligt att följa ert vardagliga liv såhär =) Hoppas ni har en riktigt fin helg. På tisdag börjar John jobba i Sverige igen, känns konstigt eftersom han jobbat borta denna gång i ca 1 1/2 år, samtidigt som det känns väldigt bra!

Kram på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0